top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תAliza Schoffman Land

חוגגים את סיום שנת העשור של "מדברות עברית"

עודכן: 14 בספט׳ 2023

קהילת ליסאן היקרה,


אנחנו מתרגשות לסיים את שנת הפעילות העשירית של פרויקט "מדברות עברית"! פרויקט הדגל של ליסאן, במסגרתו נשים מירושלים המזרחית רוכשות כישוריים מעשיים בשפה העברית על מנת לקבל גישה לזכויות, משאבים והזדמנויות.


כדי לציין את הרגע המרגש התכנסנו יחד מעל 300 תלמידות, 50 מורות ומורים מתנדבים, 17 רכזות וחברות צוות, שותפים ועוד המון בני משפחה (בערך 700 איש סך הכל!) לטקס הסיום שהתקיים באולם מקסיקו, בקמפוס הר הצופים של האוניברסיטה העברית.


התרגשנו במיוחד כשכל תלמידה עלתה לבמה לקבל את תעודת סיום הקורס שלה אחרי שנה של השקעה מרובה, וזכתה לפרגון ולאהדה של בני ובנות המשפחה!


התקופה בארץ ובירושלים היא תקופה קשה, ועבורנו, להתכנס יחד 700 נשים וגברים ממזרח ומערב העיר כדי לחגוג את ההצלחות של התלמידות והפרויקט זה לא דבר מובן מאליו ורגע שממלא אותנו בכוחות להמשיך ולפעול למען שוויון וצדק מול המגמות שבחוץ.


תודה למורות המתנדבות ולרכזות המדהימות, שבלעדיהן השנה הזאת לא הייתה נראית אותו הדבר, ולשותפות ולתורמות הנפלאות שלנו שמאפשרות לפרויקט הזה לצמוח ולהצליח!


פרידה מנטשה וברוכה הבאה לזהייה

אחרי שנתיים וחצי מלאות משמעות ועשייה, נטשה שלנו ממשיכה הלאה להרפתקאה הבאה שלה. נטשה יקרה, תודה על המסירות, המקצועיות והתשוקה שהבאת איתך לליסאן! במסגרת תפקידך כמנהלת תפעול לקחת את העמותה קדימה והיית גורם מוביל בצמיחה ובגדילה שלנו בשנה וחצי האחרונות. אנחנו מקוות שכמו שהצמחת את ליסאן, ככה גם צמחת והתפתחת אצלנו ובטוחות שתמשיכי להפיץ אור וטוב בכל מקום אליו תלכי!


אנחנו רוצות לאחל הצלחה רבה לזהייה אבו גנאם שמחליפה את נטשה ונכנסת לתפקיד מנהלת תוכניות ופרויקטים. זהייה מגיעה אלינו אחרי חמש שנים כסמנכ"לית עמותת 0202 ועם ניסיון של שמונה שנים בתחום הוראת הערבית במרכז האקדמי שלם. זהייה יקרה, אנחנו מתרגשות שאת מצטרפת אלינו ומברכות על כל הניסיון, המקצועיות והרוח החדשה שאת מביאה איתך לליסאן!


הזמנה לחברות מסחריות לקחת חלק בפרויקט "מתרגלות עברית"


מכירות.ים חברות עסקיות שמחפשות מסגרת התנדבות משמעותית לעובדות.ים שלהן? אנחנו מזמינות אתכן.ם לחבר אותן אלינו ולקחת חלק בפרויקט "מתרגלות עברית".


אחרי שיתוף פעולה מוצלח במיוחד עם חברת אינטל ישראל בפרויקט "מתרגלות עברית", אנחנו מרחיבות את הפרויקט ומחפשות חברות נוספות שירצו לקחת חלק.

התכנית בנויה על סדרת שיחות מונחות, שמותאמת לרמת הלימוד של התלמידות. כל עובדת של החברה שמתנדבת בתכנית מצוותת לתלמידה של ליסאן לתרגל איתה דיבור בשיחת טלפון שבועית עם מערכי שיחה מוכנים מראש, הכשרה וליווי צמוד מהצוות של ליסאן.


כל הפרטים על הפרויקט בפלייר המצורף כאן. מוזמנות.ים להעביר אותו הלאה!


ההרשמה להתנדבות בפרויקט "מדברות עברית" 23-24 החלה!


הגיע הרגע הזה בשנה ואנחנו מתרגשות לפתוח את ההרשמה להתנדבות בפרויקט "מדברות עברית" 23-24!


פרויקט "מדברות עברית" של עמותת ליסאן - لسان, שם לו למטרה להקנות מיומנויות מעשיות בשפה העברית

לנשים מירושלים המזרחית. כל צמד מורות/ים מלמד אחת לשבוע קבוצה קבועה במיקום קבוע בירושלים במשך השנה האקדמית.


אם יש לכן.ם ניסיון בהוראה והדרכה ורצון להתנדב ולהפוך את ירושלים למקום שראוי יותר לחיות בו,

הצטרפו אלינו והיו שותפות לדרך, או העבירו הלאה למכרות.ים פוטנציאליות.ים!


שלכן.ם,

טליה וצוות ליסאן

3 צפיות0 תגובות
bottom of page